sobota 29. ledna 2011

Přejezd Jeseníků podruhé

Podávat objektivní zprávu o této akci je nesnadné. Může za to Růže, který  nelenil a s inspirací a elánem sobě vlastními vychrlil své zpravodajství rychlostí mnohem větší, než jakou se proháněl po zasněžené pláni.Ostatně posuďte sami, zde jest jeho dílo k nahlédnutí. Jeho košatě epickému slohu nemohu konkurovat. Pokouševše jej trumfnout vybroušeným stylem, přechodníky minulými i trpnými nebo dokonce kondicionálem, ujistil jsem se, že tudy cesta nevede. Z hluboké deprese mě vytrhl paprsek inspirace: přečůrám jej lyrickým veršem.
První byl snadný: Velké širé zmrzlé pláně, |  vichr duje jako svině  - ale jaksi neměl návaznost. Začal jsem tedy podruhé, ale deprese už se opět blížila. Byl kalný leden, přejezdu čas. |  Po pláni had lyžařů dychtivých vine se zas. Pokusil jsem se ještě zapracovat do veršů zlomené lyže svist  a střízlivého Valacha bol, ale inspirace vyschla a v hlavě mi neustále vířil verš vyschlá Praděda číš a nedovoloval mi pokračovat v započatém díle lyricko-epickém.Místo dalšího pokusu o prozodii časoměrnou jsem si dal panáka, vrátil se zpět na zem a tedy ke stylu, jak jinak, přízemnímu.

Celá zpráva z přejezdu Jeseníků je konečně venku a je k vidění na adrese
http://www.mrybak.web4u.cz/photo/Jeseniky2011/main.htm




Poznámka:
Jak se ukázalo, přidávat komentáře jde, akorát se musí postupovat následovně
  • klikne se na "komentáře", čímž se otevře panel pro jejich vytvoření
  • napíše se komentář, popř. se zkontroluje v náhledu
  • zadáte své jméno, popř. adresu - ta se ale nemusí, nebo dáte "anonymní"
  • Talčítkem "Přidat komentář" se to přidá - ale musí se chvíli podržet, to je důležité

Žádné komentáře:

Okomentovat